Tens entre 14 i 21 anys? Vols viure un estiu diferent, conèixer gent, aprendre i participar en activitats al teu municipi?

El Projecte de Mentoria d’Estiu és una iniciativa comunitària que promou la participació, el creixement personal i la creació de vincles positius entre joves a través de la mentoria entre iguals.

El programa combina formació, experiència pràctica i dinamització comunitària. D’una banda, joves del municipi assumeixen el rol de mentors/es, rebent formació específica en mentoria social i el curs de monitor/a de lleure, totalment subvencionat. De l’altra, adolescents participants s’incorporen al projecte per compartir activitats, generar nous vincles i gaudir d’un estiu enriquidor.

Durant el procés, els/les mentors/es acompanyen adolescents en un entorn de confiança i participen en el disseny i la dinamització d’activitats obertes a tots els joves del municipi, especialment durant el mes d’agost.

El projecte promou valors com la responsabilitat, la participació activa, la cohesió social i el desenvolupament d’habilitats personals i socials, convertint el temps de lleure en una oportunitat d’aprenentatge i vinculació amb l’entorn.

Dates clau

  • Del 29 de juny al 3 de juliol: Entrevistes de selecció dels/de les mentors/es,  a les instal·lacions de Quiràlia, a Manlleu.
  • 7 de juliol: Inici del curs de monitor/a de lleure (100% subvencionat). Formació intensiva de dues setmanes, en horari de matí i tarda, amb formació específica en mentoria social inclosa.
    El curs es realitzarà a les instal·lacions de Quiràlia, a Manlleu.

Inscripcions (places limitades)

Mentors/es: fins al 2 de juliol

Adolescents: inscripció oberta

Més informació

Descarrega el díptic informatiu en el següent enllaç:

Aquest estiu, connecta, aprèn i transforma

Projecte desenvolupat amb la col·laboració de Quiràlia, Oci Lúdic, i amb el suport de la Diputació de Barcelona.