Descripció
És un servei nou, destinat a poder aconseguir una rebaixa de la factura de l’electricitat si s’apliquen unes mesures d’estalvi d’energia. El servei posa a disposició de les famílies una auditoria a domicili amb un seguiment personalitzat d’implementació de mesures d’estalvi. Ajuda a fer més eficient el consum d’energia elèctrica. Proposa mesures d’estalvi energètic i en fa el seguiment.
Qui pot rebre aquest servei?
Famílies en situació feble que tenen mancances econòmiques.
S’ha de pagar?
No.
Com accedir-hi?
Cal demanar hora als serveis socials del vostre ajuntament.
Descripció:
L’objectiu primordial és la promoció de les energies renovables i l’eficiència energètica. Consisteix en tallers de divulgació i promoció de mesures a aplicar a la llar per reduir i optimitzar la despesa energètica.
Qui pot rebre aquest servei?
Persones i famílies amb pocs ingressos.
S’ha de pagar?
No.
Com accedir-hi?
Cal demanar hora als serveis socials del vostre ajuntament.
Descripció:
La Llei 24/2015 preveu un procediment per tal d’evitar el tall de subministrament i ajornar el pagament de les factures de subministraments.
Qui pot rebre aquest servei?
Aquelles persones o famílies que no poden fer front al pagament dels subministraments i a les quals els acompanya un informe de vulnerabilitat.
S’ha de pagar?
No.
Com accedir-hi?
Cal demanar hora als serveis socials del vostre ajuntament.